Спостереження за жучком-сонечком

Пропоную сьогодні поспостерігати за цікавим жучком-сонечком.

/Files/images/bozhya-korovka-84a43.jpg

https://youtu.be/mkDmGXpXKKI

Запитайте дитину, який жучок? Якого він кольору? Що він має на спинці?

Потім можна запропонувати дитині намалювати такого жучка разом з Вами. Намалюйте жучка, а дитина хай домалює йому цяточки. Їх можна малювати пальчиком, ватною паличкою тощо. Успіхів!

(Bихователь Ваніна О.О.)


Сьогодні пропоную вам, шановні батьки, стати разом із дитиною дослідниками. Поспостерігайте за такою звичною і здавалося б звичайною водою! На допомогу вам наступне заняття. Успіхів!

Тема: «Забави з водою»

/Files/images/schaslive_ditinstvo_ponad_use/ranny_vk/voda drug.jpg Мета: познайомити дітей з властивостями води: прозора, без смаку, без кольору; дати уявлення за допомогою дотику (теплий – холодний); сприяти розвитку і збагаченню активного словника; закріпити знання про кольори. Розвивати мовлення, увагу, довільну пам’ять. Викликати бажання гратися разом з іншими. Виховувати бережливе ставлення до природи, спонукати до привітної взаємодії з однолітками.

Хід заняття.

· Діти, сьогодні у нас буде трішки незвичне заняття, ми з вами спробуємо побути маленькими чарівниками. Але спочатку нам потрібно відгадати загадку:

Буває хмаркою вона,
Пушинкою бува,
Рідка буває і тверда.
Це що? Звичайно, це вода.

· Молодці, це вода, нею ми користуємося щодня. Скажіть, а навіщо нам потрібна вода? (Щоб пити, варити їжу, купатися тощо).

· Діти, подивіться, тут є 3 склянки з водою, але вони різні. Давйте знайдемо, чим вони відрізняються:

/Files/images/schaslive_ditinstvo_ponad_use/ranny_vk/voda zvychaina.jpg У першій склянці – звичайна вода.
Це водичка, яку ми п’ємо.

/Files/images/schaslive_ditinstvo_ponad_use/ranny_vk/voda garyacha.jpg У другій склянці – гаряча вода.
Це гаряча водичка, нею заварюють чай. Таку воду називають окріп, дітям самим в жодному разі не можна чіпати її, тому що можна обпектися.

/Files/images/schaslive_ditinstvo_ponad_use/ranny_vk/lid.jpg У третій склянці – лід.
Діти, доторкніться до нього, який він? (холодний). А чому водичка перетворилася на лід? (Тому що вона замерзла).

Вода потрібна всім, не лише людям, а й звірятам, пташкам, рослинам. Жахливо навіть уявити нашу землю без води.
· А зараз давайте з вами пограємо в гру.

Д/гра «Навіщо потрібна вода».

/Files/images/schaslive_ditinstvo_ponad_use/ranny_vk/voda nujna.jpg Вода потрібна людям, щоб… (пити, митися, варити їжу).
Вода потрібна рослинам, щоб… (рости, жити).
Вода потрібна тваринам, щоб… (пити, купатися).

· Діти, подивіться на ці дві баночки.
· Яка в цій баночці вода? (чиста і прозора).
· А в цій? (забруднена, каламутна).
· Яку водичку можна пити? (чисту).
· А каламутну і забруднену можна пити? (ні). Чому? (можна захворіти)
· Так, правильно всім потрібна тільки чиста вода.

· Діти, а де в нас ще є вода? (у крані). А для чого вона нам потрібна? (для того, щоб мити ручки). Але крани потрібно закривати, коли помили ручки, водичку треба берегти.

· Діти, а ви вірите в дива? Зараз ми з вами побудемо чарівниками. Тихесенько всі сідаємо, чарівні фокуси розпочинаємо.

Дослід 1.

/Files/images/schaslive_ditinstvo_ponad_use/ranny_vk/voda farba.jpg · Що перед вами на столі? (Вода).
· Якого кольору вода? (Прозора).
· Пахне водичка? (Ні, не пахне).
· А зараз давайте наберемо на пензлик фарби і вмочимо його в стаканчик. Що вийшло?
· Вода стала кольоровою. Якого кольору вода?

Дослід 2.

/Files/images/schaslive_ditinstvo_ponad_use/ranny_vk/pit vodu.jpg · Діти, подивіться, що це у мене?(баночки з водою).
· Скільки у мене баночок?(Дві).
· А що стоїть на столі?(стаканчики), скільки їх?(багато).
· А у кожного з вас скільки стаканчиків?(по одному).
· Вода прозора? (прозора).
· Без запаху?(так).
· Без смаку? Ану спробуйте її. Яка вона?(солона).
· Чому вона солона? (тому, що додали сіль).
· А ця? (солодка).
· Чому вода солодка?(тому, що поклали цукор).
· Отже, діти, в природі вода не має ні смаку, ні запаху. Але якщо ми добавляємо цукор, вода стає якою? (солодкою). А якщо сіль? (солоною).

Підсумок:

· Діти, про що ми з вами говорили на занятті? (про воду).
· А кому потрібна вода? (людям, тваринкам і пташкам).
· Навіщо людям потрібна вода? (пити, мити руки, купатися).
· Молодці! Ви були дуже уважними, слухняними на занятті.

(Bихователь Ваніна О.О.)


Кiлькiсть переглядiв: 82

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.