МОНІТОРИНГ - це засіб контролю за освітнім процесом, форма організації збирання, зберігання, обробки та розповсюдження інформації про діяльність педагогічного колективу ЗДО, що забезпечує безперервне стеження за станом освітньої роботи і прогнозування розвитку дошкільної освіти.
МЕТОЮ моніторингу є вивчення стану реалізації завдань Базового компонента дошкільної освіти, стану організації освітнього процесу в ЗДО.
Завдання моніторингового дослідження:
- Виявити якість практичної реалізації завдань Базового компонента дошкільної освіти й отримати об'єктивну інформацію про якість дошкільної освіти, а також прогнозувати її розвиток.
- Дослідити рівень засвоєння програмового матеріалу дошкільника відповідно до Базового компонента дошкілної освіти та освітньої програми ЗДО.
- Здійснити порівняльний аналіз відповідності фактичних результатів освітньої діяльносі ЗДО кінцевій меті - вимогам Державнихстандартів дошкільної освіти та освітньої програми.
- Визначити чинники, цо сприяють покращенню виконання освітньої програми.
- Надати рекомендації педагогам і батькам дошкільників щодо визначення шляхів покращенняякості дошкільної освіти,спираючись на результати моніторингу.
Коментарi