Шановні батьки та діти 9 групи!!!

Вітаю Вас на сторінці нашої групи. Тут буде надана інформація щодо навчання та виховання дітей нашої групи.

/Files/images/00000001.jpg

/Files/images/000000002.jpg

/Files/images/000000003.png

/Files/images/000000005.jpg/Files/images/000000004.png

/Files/images/000000007.jpg

/Files/images/000000006.jpg

/Files/images/000006.jpg

/Files/images/000003.jpg

/Files/images/000002.jpg

/Files/images/000005.jpg

/Files/images/6.jpg

Користь гри з пластиліном для дитини:

1. Розвиток дрібної моторики.

Пластилін (глина, тісто для ліплення) допомагає тонізувати і зміцнювати м'язи маленьких ручок. Місити, стискати, катати,буквально все, що можна робити з пластиліном, розвиває дрібну моторику дитини і готує її ручки до письма, роботи з ножицями, ножем, пінцетом і т.д. Все це, погодьтеся, необхідні навички для кожної дорослої людини.

2. Заспокійлива і терапевтична дія.

Навіть якщо просто сидіти і м'яти або катати в руках пластилін, це дуже заспокійливе заняття. Особливо воно буде корисним для гіперактивних дітей і малюків, які переживають стрес. Просто запропонуйте чаду «антистресову кульку» з пластиліну – будь-яка гра з нею допоможе зняти напругу, випустити зайву енергію, поліпшити концентрацію. Також за допомогою такої простої іграшки ви можете допомогти дитині висловити свої емоції.

3. Розвиток творчості і уяви.

Можливості пластиліну безмежні, з нього можна зліпити все, що завгодно: монстрів і прибульців, тістечка і піци, будинок і сад з деревами і квітами, навіть святкові прикраси. Пропонуйте дитині різні додаткові матеріали для творчості з пластиліном (сухі фігурні макарони, черепашки, ґудзики і т.д.) і інструменти (ножиці, пластиковий дитячий ніж, форми для печива), можна навіть купити спеціальний набір для творчості – все це надихатиме малюка і розвиватиме його уяву.

4. Розвиток координації очей і рук.

Робота з пластиліном, а також використання в цій творчості інших матеріалів та інструментів дозволяє поліпшити координацію очей і рук.

5. Соціалізація.

Будь-яке заняття, в якому дітки працюють разом, прекрасно розвиває соціальні навички. Під час гри з пластиліном з іншими дітлахами або дорослими дитина багато спілкується, обговорює, вчиться працювати спільно, вирішувати проблеми, ділитися і т.д. Якщо ви граєте з пластиліном разом з дитиною, просіть іі говорити – описувати все, що вона робить.

6. Просто цікаве заняття.

Ігри з пластиліном подобаються дітлахам – це корисна, тиха, малоактивна гра, яка дозволяє заспокоїтися, але не втратити інтерес.

/Files/images/00000000000000000000000000000000000000000000.jpg

/Files/images/00001.jpg

/Files/images/00002.jpg/Files/images/0000005 (1).jpg

/Files/images/0000005 (2).jpg

Як правильно читати дітям

Читати рано чи пізно навчаються всі діти, але далеко не всі з них дійсно люблять читати. Згідно з результатами різних досліджень, дитина з більшою ймовірністю полюбить читання, якщо батьки йому в ранньому дитинстві, до навчання читанню, багато і правильно читали вголос. Але як же правильно читати книги дітям? Наведемо кілька основних принципів.

1. Читайте з бажанням! Якщо в глибині душі ви самі не любите читати, або саме в даний момент у вас поганий настрій, або ви дуже втомилися, а в результаті — не хочете читати, то НЕ читайте! Дитина добре вловлює справжні почуття, не особливо розбираючись в мотивації. Він може запідозрити вас в нелюбові до цього заняття або в нелюбові до нього самого. Тому почекайте вдалого моменту і відповідного настрою.

2. Читайте дітям вголос регулярно! Оптимальний варіант, за твердженнями педагогів, — читати щодня, не менше 10-15 хвилин поспіль.

3. Організуйте процес правильно! Важливо, щоб дитині під час читання (та й вам, звичайно) було зручно; освітлення має бути яскраве, але не сліпуче; слід виключити відволікаючі моменти, і звичайно — читати в зручний і відповідний для цього час. Якщо дитина повна енергії, збуджена або не в настрої; або їй пора спати, і у неї вже очі злипаються — то слухати уважно і сприймати прочитане він не зможе.

4. Раціонально вибирайте книги! Книги повинні бути, безумовно, яскраві і красиві, хоча чим старше стає дитина, тим менше слід читати книги з картинками, щоб малюк навчився включати власну фантазію. Вибирайте різні літературні твори, щоб познайомити дитину з усім різноманіттям жанрів і авторів. І звичайно, книги повинні підходити дитині за віком: малюкам — короткі твори з простою і зрозумілою лексикою, простими, зрозумілими і однозначними героями.

5. Проведіть попередню підготовку! Перед читанням дайте дитині книгу в руки: нехай він її погортає, подивиться картинки, припустить або здогадається, про що вона. Згадайте разом у дитиною, чи читали ви інші твори цього автора. Правильний настрій на читання забезпечить гарне сприйняття. 6. Читайте виразно! Читання дітям вголос .При читанні вголос використовуйте всю свою акторську майстерність: міміку, жести, різні інтонації. Читайте повільніше, ніж зазвичай говорите. Час від часу поглядайте на дитину, переконуйтеся, що концентрація уваги не знизилася, що він стежить за ходом розповіді.

7. Пояснюйте і відповідайте! Не завжди просто зберегти терпіння, якщо дитина багато і часто перебиває, але доведеться, бо при читанні дітям вголос це неминуче. Роз'яснюйте значення незнайомих слів, розповідайте трохи про незрозумілих дитині героях (якщо він ще не стикався з ними раніше); відповідайте на питання, пов'язані з розумінням тексту, адже якщо дитина не повністю зрозуміє твір, то не буде здатна його по-справжньому оцінити.

8. Обговорюйте! Після закінчення читання обов'язково цікавтеся думкою дитини: чи сподобалося їй? що саме сподобалося і чому? хто з героїв найбільше сподобався? Задавайте якомога більше питань, що починаються з "що", "коли", "де" і "чому"? Обговорюйте, що відчували герої, і чи правильно вони поступили. Це допоможе дитині навчитися співпереживати, а також оцінювати свої власні вчинки з боку.

9. Згадуйте! Дуже корисною вправою для розвитку пам'яті буде час від часу згадувати прочитане. Пропонуйте дитині намалювати малюнок на тему прочитаного твору — наприклад, героя, який найбільше сподобався. Або нехай близькі родичі — дідусі та бабусі — частіше просять малюка переказати прочитане; це сприятиме не тільки розвитку пам'яті, а й усного мовлення. Читайте своїм дітям вголос правильно — і вони полюблять читання і будуть із задоволенням читати все життя.

ПРИГОДНИЦЬКІ ІСТОРІЇ

Щоб розібратися з відповіддю на питання, що читати дітям 5-6 років, потрібно поспостерігати за своєю дитиною і зрозуміти, які книжки йому імпонують. В цьому віці всі діти люблять фантазувати, тому короткі пригодницькі історії чудово підійдуть, щоб з користю провести час.

Серед найбільш популярних книг:
Остер Г.Б. «Нові пригоди Піфа», «Кошеня на ім’я Гав».
Льюїс Керролл «Аліса в Країні Чудес».
О. Толстой «Пригоди Буратіно».
П. Бажов «Срібляне копитце» та інші.

СВІТОВА КЛАСИКА

У віці 5-6 років можна сміливо знайомити дитину зі світовою класикою дитячої літератури. Адже це «перлини» літературного мистецтва:

А. Волков «Чарівник Смарагдового міста».
В. Гауф «Карлик Ніс».
С. Козлов «Їжачок в тумані», «В рідному лісі».
І.А. Крилов «Слон і Моська», «Ворона і лисиця».
С. Лагерлеф «Чудесна мандрівка Нільса з дикими гусьми».
А. Ліндгрен «Малюк и Карлсон».
А.А. Мілн «Вінні Пух і всі-всі-всі».
Н.Н. Носов «Незнайка і його друзі».

Це лише невеликий перелік світової класики, ознайомившись з якою дитині буде набагато простіше в подальшому засвоювати шкільну програму. Адже в молодших класах вивчення літератури базується на всесвітньо відомих творах.

/Files/images/02.jpg

Естафета пам'яті:" Ми нащадки переможців! Пам'ятаємо! Пишаємося!"


/Files/images/01.jpg

Дев'ятий день Великого Травня - день славної Перемоги над фашистською Німеччиною! Вся наша країна в ці дні радіє! Кожен рік цей радісний свято зустрічають люди. 75 років відділяють нас від першого дня Перемоги. Згадаймо історію нашої країни: мирний передвоєнний час - країна міцніла і розвивалася, зростав добробут народу. Будувалися заводи, фабрики, в селах вирощували великі врожаї. Діти ходили в дитячі садки, школи. Йшло мирне життя. Але 22 червня 1941 року рано вранці, німецькі фашисти несподівано і віроломно напали на нашу Батьківщину. Почалася війна. Німецькі літаки бомбили міста, аеродроми, залізничні станції, лікарні, житлові будинки, дитячі сади і школи. Це Гітлер дав наказ своїм військам захопити нашу країну, а людей перетворити в рабів. Вони обстрілювали з гармат тихі села. Підпалювали поля. Вороги не розбирали де дорослі, де діти - вбивали всіх на своєму шляху. Довгих 4 роки тривала ця кровопролитна війна. І піднялися українці,росіяни, білоруси, грузини, татари, казахи, башкіри і люди інших національностей. Всі: і старі, і малі встали на захист нашої Батьківщини. Наші доблесні діди йшли на війну, навіть підлітки рвалися на фронт і кожен захищав свою Вітчизну. І назвали цю війну Великою Вітчизняною.

Жорстокий був смертельний бій,
Але прорахувалися фашисти,
Незламний народ війною!
Як з ревом рвалися танки в бій,
Свистіли снаряди, ракети,
Лякали розправою мирних людей -
Не можна нам навіки забути про це.

Наш народ розгромив фашизм і врятував народи всього світу. Перемога прийшла навесні 9 травня 1945 року. У Москві на Червоній площі відбувся перший парад Перемоги. За те, що ми з вами живемо, радіємо - ми зобов'язані нашим солдатам, які в жорстоких боях і боях відстояли цей радісний день і просили нас ніколи не забувати про нього.

В цей день 9 травня 1945 року раділи всі люди. Вони виходили на вулиці, обнімалися і цілувалися. Абсолютно незнайомі, але такі рідні і близькі один одному, стільки страшних днів пережили разом. А тепер їх об'єднало одне: радість Перемоги, радість світу, радість безхмарного неба. Ми перемогли! 9 Травня став всенародним днем Перемоги! Перший мирний день! Весна! Бійці з радістю побачили, що цвітуть сади, співають птахи, посміхаються один одному люди. І нікому не зламати їхню Батьківщину, ніколи! Народ радіє і співає, посмішками сяють обличчя і прямо на вулицях кружляють у переможному вальсі.

Вранці 9 травня в головному місті України: Києві проходить військовий парад. Ветерани Великої Вітчизняної війни надягають ордени і медалі, влаштовують урочисті ходи вулицями. Люди дарують їм букети квітів. Ветерани згадують своїх бойових товаришів, те, як вони воювали, співають пісні воєнних років. У День Перемоги люди покладають до військових пам'ятників вінки і квіти. А ввечері, коли стемніє, починається Салют Перемоги. Злітають в небо різнокольорові вогні, розсипаються на безліч блискучих іскор. Люди дивляться на цю красу і радіють. Нехай ніколи не буде війни! Хай завжди буде мир!

День перемоги! Свято довгоочікуване!

Мирна небес блакить.

Пам'ятають на Землі народи, країни -

В цей день закінчилась війна!.

Вже давно закінчилась війна,

Вона несла лише прикрощі та біди.

Сьогодні відзначає вся країна

Велике, славне свято -День перемоги!

Перемога була нам всім потрібна,щоб дзвінко птиці у височині заспівали,

щоб могла сміятися дітвора, цвіли квіти і трави зеленіли.

Як багато життів забрала війна!

Про це свято пам'ятають ветерани і свято одягають ордена,

Адже День Перемоги - свято саме головне!

Пройшла війна!

Але біль волає до людей:

Давайте, люди, ніколи

Про це не забудемо.

Нехай пам'ять вічну про неї

Зберігають і діти нинішніх дітей,

І онуки наших онуків!

Логіко-математичний розвиток має унікальний розвивальний ефект. Здійснювати формування розумової діяльності, розвивати пам’ять, мовлення, уяву, а також наполегливість, терпіння, творчий потенціал особистості.

Логіко-математичний розвиток неможливий без використання захопливих логіко-математичних ігор, при цьому роль нескладного цікавого математичного матеріалу визначається з урахуван­ням вікових можливостей дітей та завдань всебічного розвитку й виховання, якими є:

- цілеспрямований розвиток пізнавальних процесів, які містять у собі вміння спостерігати й порівнювати, помічати спільне у відмінному, відрізняти головне від другорядного, знаходити закономірності й використовувати їх для виконан­ня завдань;

- розвиток просторових уявлень (форма, розмір, взаємне розташування предметів), творчих здібностей, а також здат­ності до узагальнення й абстракції;

- навчання розкриття причинних зв’язків між явищами навколишньої дійсності;

- виховання самостійності, ініціативи, почуття відпові­дальності й наполегливості в подоланні труднощів.

Пропоную вам математичні ігри для занять з дітьми.

/Files/images/00e.jpg

/Files/images/11424.014.jpg

/Files/images/000000000000.jpg

/Files/images/0000002.jpg

/Files/images/000001.jpg


/Files/images/1(1556).jpg

Всі діти люблять малювати різних тварин. Але дитині не завжди з першого разу вдається передати її форми, пропорції. Шановні батьки я хочу допомогти вам навчити свою дитину легко малювати свою улюблену тваринку.

Пам'ятайте, що для створення малюнка, Вам необхідно розвивати розумову діяльність у дитини для того, щоб вона могла вибрати умовне рішення форми. Така діяльність також проявляється в зображенні пропорцій в малюнку. Для цього малюкові необхідно уміти робити логічні висновки, які потім приведуть до практичних дій.

Малювання тварин розпочинається з аналізу досвіду, що вже мається, в рішенні зорового образу. Для успішної роботи намагайтеся частіше звертати увагу своєї дитини в повсякденному житті на розкриття образу кожної тварини: особливості форми і положення окремих частин тіла.

Запам'ятайте! Практично усі тварини одноманітні за способом зображення : тулуб і ноги малюються за одним принципом. Тому тільки один раз спочатку детально поясните загальні прийоми малювання тварини, а потім тільки промовите елементи промальовування.

Спочатку запропонуєте дитині навчитися малювати його улюблену іграшку. Проаналізуйте разом усі особливості форми тіла іграшки, в якому положенні знаходяться усі кінцівки. Покажіть, як виконуються нариси, а потім промальовуйте окремі деталі.

Можливо, Вам згодяться зразки готового поетапного малювання тварин.

Так що діставайте кольорові олівці — прийшов час робити з дитини юного художника! Якщо вона любить малювати або хоче цьому навчитися, є простий спосіб. А який саме ви дізнаєтесь на інтернет сайті.

Даю вам посилання на цей сайт:

https://baby-center.com.ua/ua/osvita/kak-nauchit-rebjonka-risovat

Я пропоную вам ігри для розвитку мовлення дітей.

Гра «Назви слово»

Ведучий називає перший склад і кидає м'яч гравцеві. Дитина у відповідь придумує слово: ма - малина, по - поле, су - сушка. Варіант гри - діти називають по черзі всі слова, які починаються з названого складу: за -: замок, зал, завод, затія, забув. Гра продовжується до тих пір, поки не вичерпаються слова. Кількість гравців може бути до 10 або більше. Під час гри діти розширюють словниковий запас, розвивають увагу, швидкість мислення.

Гра «Ланцюжок»

Можна задати будь-яку тему, наприклад, фрукти, овочі або в цілому говорити про слова без вказівки на групу. Спочатку називається слово, наступне повинно починатися зі звука, на який закінчилось попереднє слово.

Якщо у вас виникли питання з якоїсь теми щодо виховання та навчання дітей буду рада відповісти.

Кiлькiсть переглядiв: 426

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.