Освітній процес в ЗДО був спрямований за темою:
"Людина-частина природи"
Небезпека в природному довкіллі
(знання,вміння та навички, яких мають набути діти)
- Температурні травми та запобіжні заходи.
- Правила поведінки біля водойми в різні пори року.
- Знання про поведінку в лісі, в полі в різні пори року.
- Екологічні знання.
- Уявлення про взаємозв’язок живої і неживої природи з людьми.
- Уміння поводитися так, щоб не зашкодити ні собі, ні оточенню.
- Елементарні знання про безпечне поводження з домашніми тваринами.
- Правила контакту з дикими тваринами (зоопарк, дика природа).
- Уявлення про небезпеку та захист від комах.
- Формування навичок профілактики гельмінтозу та педикульозу.
- Уявлення про інстинкти та звички тварин.
- Уміння поводитися із свійськими тварина і птахами.
- Набуття елементарних навичок із догляду за тваринами в куточку природи.
- Уміння поводитися так, щоб не шкодити ні собі , ні навколишньому середовищу.
Освітній процес в ЗДО був спрямований за темою:
"Дорожня абетка"
Безпека дорожнього руху- це життя.
(знання,вміння та навички, яких мають набути діти)
- Знання про те , що транспорт рухається проїзною частиною, а пішоходи – тротуарами, тримаючись праворуч. Особливо уважними бути під час переходу доріг, по яких рухається транспорт.
- Знання про те, що підійшовши до проїзної частини,обов’язково зупинитися на узбіччі дороги. Подивитися спочатку ліворуч, а потім праворуч і , коли переконалися про відсутність транспорту, починати переходити дорогу.
- Знання про те, що в ніякому разі не перебігати проїзну частину.
- Уявлення про те , що не виходити на проїзну частину з-за транспорту , що стоїть.
- Знання, що якщо на вулиці є підземний перехід, переходячи вулицю обов’язково користуватися ним.
- Знання про те , що не можна гратися на проїзній частині, або біля неї.
- Знання про те, що дітям дошкільного віку виїжджати на велосипеді на проїзну частину заборонено.
- Знання про сигнали світлофору (червоний –стій, жовтий – чекай, зелений –їди)
Освітній процес в ЗДО був спрямований за темою:
"Безпечне довкілля"
Небезпека в природному довкіллі.
(знання,вміння та навички, яких мають набути діти)
- Температурні травми та запобіжні заходи.
- Правила поведінки біля водойми в різні пори року.
- Знання про поведінку в лісі, в полі в різні пори року.
- Екологічні знання.
- Уявлення про взаємозв’язок живої і неживої природи з людьми.
- Уміння поводитися так, щоб не зашкодити ні собі, ні оточенню.
- Елементарні знання про безпечне поводження з домашніми тваринами.
- Правила контакту з дикими тваринами (зоопарк, дика природа).
- Уявлення про небезпеку та захист від комах.
- Формування навичок профілактики гельмінтозу та педикульозу.
- Уявлення про інстинкти та звички тварин.
- Уміння поводитися із свійськими тварина і птахами.
- Набуття елементарних навичок із догляду за тваринами в куточку природи.
- Уміння поводитися так, щоб не шкодити ні собі , ні навколишньому середовищу.
Освітній процес в ЗДО був спрямований за темою:
"Дитина серед людей"
Спілкування з незнайомцями.
(знання,вміння та навички, яких мають набути діти)
§ Знання про те, що слід вступати у спілкування з незнайомцями на вулиці.
§ Поняття про те те , що в жодному разі не можна сідати в машину до чужих людей.
§ Поняття про те, що не можна відчиняти двері в квартиру стороннім людям.
§ Стійке знання про те, що в жодному разі не можна брати з чужих рук ніякого частування.
§ Поняття про те , що ні за яких обставин не можна йти до незнайомців додому.
§ Поняття про те , що не можна заходити в ліфт із чужими людьми.
§ Тверде уявлення про те , що в небезпечній ситуації необхідно голосно кликати на допомогу.
§ Уміння долати сором’язливість, щоб за необхідності покликати на допомогу.
§ Установлення звички розповідати батькам про все, що сталося протягом дня.
§ Уміння спілкуватися з чужими людьми, тримаючи відповідну дистанцію.
§ Уміння звертатися по допомогу до дорослих у форменому одязі.(поліцейські,касири, медики тощо) у випадку,якщо загубився в натовпі чи в іншому людному місці.
Освітній процес в ЗДО був спрямований за темою:
"Здорова дитина - щаслива родина"
Здорова дитина – щаслива родина.
(знання,вміння та навички, яких мають набути діти)
· Уміння гратися в колективі однолітків, ділитись іграшками.
· Уміння дружити та запобігати сваркам.
· Спрямовування настрою на позитивні емоції.
· Уміння налагоджувати стосунки всередині мікрогруп, виявляти товариськість.
· Налагодження взаємин з однолітками, малюками та підлітками.
· Знаходження відповідної формули поведінки.
· Ідентифікація себе як особистості.
· Уміння долати свої страхи та негативні емоції.
· Початкові знання про функції свого організму.
· Знання про небезпеку бруду та профілактики захворювань.
· Засвоєння профілактичних заходів для уникнення застудних та деяких інфекційних захворювань.
· Формування свідомого позитивного ставлення до фізкультурних занять.
· Уміння дотримуватись мовного етикету.
· Знання про те , що здоров’я легко втратити, якщо про нього не дбати.
· Стійкість до стресів.
· Практичні вміння користуватися телефоном і викликати швидку – 103,112
· Уявлення про те, що кожна людина може чогось боятися, але в багатьох випадках може впоратися з цим почуттям.
· Знання про те , що біль може сигналізувати про небезпеку для життя чи здоров’я.
· Знання про деякі шкідливі звички. (обгризання нігтів,смоктання пальця)
· Прищеплення навичок здорового способу життя (загартування , фізичні вправи)
· Уміння стримувати свої бажання(наприклад:усвідомлена відмова від морозива, коли болить горло)
· Уміння відрізняти найвідоміші отруйні гриби, ягоди,рослини від їстівних.
Коментарi