ЗАНЯТТЯ З РОЗВИТКУ ДРІБНОЇ МОТОРИКИ ПАЛЬЦІВ РУК ТА ДОВІЛЬНОЇ СФЕРИ ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ

Тема: «В гостях у Зайченяти»

Мета: розвиток дрібних м’язів пальців рук, тонких рухів руки, координацію рухів руки, пальців та очей, пізнавальних здібностей, мовлення, довільності поведінки, навичок навчання.

Обладнання: іграшка «зайченя», бланки завдань на кожну дитину, простий та кольорові олівці (Додаток 1).

Хід заняття:

1. Привітання

«Ось прокинулися зайки,

Миють очка, вушка, лапки,

Побачили кошенят –

«Доброго ранку» кричать».

Знайомство з іграшкою «зайчиком».

Вправа «Хованки для кулачків»

Завдання: підняти руки перед собою, розкритими долонями назовні. Психолог пропонує дітям пограти долоньками у хованки. На рахунок діти стискають руки в кулачки і розкривають долоні, повністю розгинаючи пальці. Вправа може виконуватися стоячи з метою урізноманітнення способів виконання та надання вправі динамічності. (Тривалість – 5 хв.)

2. Гра «Обведи за пунктиром та розфарбуй»

Завдання: ви бачите перед собою намальованого за пунктиром казкового героя, зробити його справжнім казковим персонажем можете тільки ви, якщо станете чарівниками. Для цього візьміть простий олівець та обведіть героя за пунктиром, а потім розфарбуйте його кольоровими олівцями. (10 хв.)

3. Гра «Руховий диктант»

Завдання: діти піднімаються з місць, психолог стає спиною до них, щоб полегшити повторення рухів (в подальшому діти виконують завдання самостійно, за словесними командами):

- 1 крок вперед, 2 кроки вправо;

- 1 крок назад, 2 кроки вліво;

- Повернутися на 180 градусів праворуч, потім ліворуч (команда для дітей - покрутитися) і т. д.

Порядок рухів з часом змінюють. (5 хв.)

4. Вправа «Доріжки»

Завдання: розглянути, що намальовано на малюнку… допоможи казковому персонажу зустрітися з (знайти дорогу до…(ім’я казкового персонажа). (5 хв.)

5. Підсумок заняття. Рефлексія

«Хвилинка-веселинка». (5 хв.)

Кiлькiсть переглядiв: 700

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.