ЗАНЯТТЯ З РОЗВИТКУ ДРІБНОЇ МОТОРИКИ ПАЛЬЦІВ РУК ТА ДОВІЛЬНОЇ СФЕРИ ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ
Тема: «В гостях у Зайченяти»
Мета: розвиток дрібних м’язів пальців рук, тонких рухів руки, координацію рухів руки, пальців та очей, пізнавальних здібностей, мовлення, довільності поведінки, навичок навчання.
Обладнання: іграшка «зайченя», бланки завдань на кожну дитину, простий та кольорові олівці (Додаток 1).
Хід заняття:
1. Привітання
«Ось прокинулися зайки,
Миють очка, вушка, лапки,
Побачили кошенят –
«Доброго ранку» кричать».
Знайомство з іграшкою «зайчиком».
Вправа «Хованки для кулачків»
Завдання: підняти руки перед собою, розкритими долонями назовні. Психолог пропонує дітям пограти долоньками у хованки. На рахунок діти стискають руки в кулачки і розкривають долоні, повністю розгинаючи пальці. Вправа може виконуватися стоячи з метою урізноманітнення способів виконання та надання вправі динамічності. (Тривалість – 5 хв.)
2. Гра «Обведи за пунктиром та розфарбуй»
Завдання: ви бачите перед собою намальованого за пунктиром казкового героя, зробити його справжнім казковим персонажем можете тільки ви, якщо станете чарівниками. Для цього візьміть простий олівець та обведіть героя за пунктиром, а потім розфарбуйте його кольоровими олівцями. (10 хв.)
3. Гра «Руховий диктант»
Завдання: діти піднімаються з місць, психолог стає спиною до них, щоб полегшити повторення рухів (в подальшому діти виконують завдання самостійно, за словесними командами):
- 1 крок вперед, 2 кроки вправо;
- 1 крок назад, 2 кроки вліво;
- Повернутися на 180 градусів праворуч, потім ліворуч (команда для дітей - покрутитися) і т. д.
Порядок рухів з часом змінюють. (5 хв.)
4. Вправа «Доріжки»
Завдання: розглянути, що намальовано на малюнку… допоможи казковому персонажу зустрітися з (знайти дорогу до…(ім’я казкового персонажа). (5 хв.)
5. Підсумок заняття. Рефлексія
«Хвилинка-веселинка». (5 хв.)
Коментарi